زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان
زندگی پر از خاطره است...

زندگی پر از خاطره است...

خاطرات زندگی من در آلمان

13 رجب

13 رجب سالروز میلاد مولود کعبه امام حقیقت و هدایت امام علی (ع) بر همه رهروانش مبارک. روز پدر بر بابای مهربونم که همیشه حرف هاش راهنمای راهم هست مبارک

همین طور روز مرد بر داداشی پرتلاشم مبارک باشه. از همین جا به همه مردهای فامیل از دائی و عمو و ... روز مرد رو تبریک میگم.بقیه تبریک های مربوطه رو حضوری می گم!

امیدوارم همه مون از چراغی که خدا برای ما و بشریت روشن کرده بهره بگیریم.


شعر "علی را چه بنامم؟" از مهدی سهیلی


علی را چه بنامم ؟


علی را چه بخوانم ؟

ندانم، ندانم

ثنایش نتوانم، نتوانم

 

علی دست خدا بود

علی مست خدا بود .

علی را چه بنامم ؟

علی را چه بخوانم ؟

ندانم ندانم

ثنایش نتوانم نتوانم

 

خدا خواست که خود را بنماید .

در جنت خود را برخ ما بگشاید .

علی ره بهمه خلق نشان داد .

علی رهبر مردان صفا بود

علی آینه ی پاک خدا بود .

علی را چه بنامم؟

علی را چه بخوانم؟

ندانم، ندانم

ثنایش نتوانم، نتوانم

***

علی گر چه خدا نیست

ولیکن ز خدا نیز جدا نیست

برو سوی علی تا که وفا را بشناسی

ببر نام علی تا که صفا را بشناسی .

اگر آینه خواهی که به بینی رخ حق را

علی را بنگر تا که خدا را بشناسی .

چه گویم سخن از او؟ که نگنجد به بیانم

ندانم که سخن را به چه وادی بکشانم ؟

ندانم، ندانم

ثنایش نتوانم، نتوانم

 

علی مرد حقیقت

عل شاه طریقت

عی مرهم دلهای خراب است

ره کوی علی راه صواب است

علی را چه بنامم؟

علی را چه بخوانم؟

ندانم، ندانم

ثنایش نتوانم، نتوانم

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

من یعنی عاشق این اتوبوسا شدم. دلم می‌خواد باهاشون برم گردش! البته تو هوای خنک!
راستی واقعا بچه همسایه‌هاتون شلوغ می‌کنن؟ ازشون شکایت کنین که آداب آپارتمان‌نشینی رو رعایت نمی‌کنن!
یه سوال دیگه: این نماد آلمان تو عکس زیبای هنری چیه؟

خب بچه ان دیگه.کاری شون نمیشه کرد. چون خونه مادربزرگشون طبقه بالاشونه هی میرن و میان و تو پله ها بدو بدو می کنند.
یک ستون دراز که سرش یک فرشته است.
خودم که رفتم بیشتر نگاه می کنم تا بفهمم چیه

نرگس دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

من هم روز پدر و روز مرد رو به بابای مهربونم حضوری و به داداشی گلم و آقای همسر شما از راه دور تبریک میگم. ایشالا همیشه سلامت و شاد باشن.

ممنون

مریم سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

عید شما هم مبارک!
از طرف ما به آقای همسر تبریک بگو چندباره!

خیلی ممنون

مامان سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

خداوند شما رو در عرشش یاد اورد که ما را به یاد امام انداختی

خیلی ممنون

مامان سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

حلول ماه خدا بر شما هم مبارک شعر زیبایی است ممنون

خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد